Srebrny Partner Wieczoru Dobrych Mocy

W DNIU “WIECZORU DOBRYCH MOCY”

  • stoisko w foyer Sceny Relax
  • możliwość współtworzenia licytacji głównej w postaci ofiarowania produktu Marki na aukcję i wystąpienia przedstawiciela Marki na scenie
  • możliwość kolportażu własnych materiałów promocyjnych wśród publiczności
  • udział w tzw. “cichej licytacji” z wymienieniem nazwy Marki i zaproszeniem jej Przedstawiciela na scenę w foyer po części koncertowej
  • wyświetlenie logotypu na ekranie w foyer
  • wyświetlenie spotu promocyjnego na ekranie w foyer
  • wyświetlenie spotu promocyjnego na ekranie na scenie przed wydarzeniem
  • wymienienie marki jako Partnera podczas wydarzenia
  • wyświetlenie logotypu na ekranie na scenie podczas wydarzenia
  • zapewnienie puli zaproszeń na wydarzenie dla gości Partnera (20 szt.)

DODATKOWO

  • przy dodatkowej wycenie: możliwość organizacji Dnia Dobrych Mocy dla Partnera, jego klientów i współpracowników – integracja nad Zegrzem – rejsy jachtami i motorówkami, obiad w restauracji nad jeziorem, udział w Wieczorze Dobrych Mocy, kameralne spotkanie po jego zakończeniu
  • przy dodatkowej wycenie: realizacja tzw. świadczeń sponsorowanych z “lokowaniem produktu” – wywiady z Partnerem, prezentacja jego usług/produktów, ekspozycja logotypu – do wyboru: media lokalne, ogólnopolskie, branżowe, informacyjne, lajfstajlowe

RELACJE

  • oznaczenie Marki wśród Partnerów w postach relacjonujących wydarzenie w social mediach Fundacji #MusiByćDobrze i Dominiki Matuszak, również w formie postów współdzielonych
  • umieszczenie informacji o Marce na stronie internetowej Fundacji
  • otrzymanie profesjonalnej foto i videorelacji po wydarzeniu
  • umieszczenie logotypu Marki w planszach sponsorskich na końcu materiału filmowego stanowiącego relację z wydarzenia, do publikacji w social mediach i na YouTube Fundacji #MusiByćDobrze
  • przygotowanie pakietu relacji foto-video z wydarzenia do publikacji we własnych środkach przekazu Partnera

TYDZIEŃ DOBRYCH MOCY

  • możliwość kolportażu własnych materiałów promocyjnych
  • możliwość brandingu wg wspólnych ustaleń (np. bandery/flagi na jachcie)
  • możliwość realizacji indywidualnie ustalonych działań promocyjnych z młodzieżą i opiekunami
  • przygotowanie pakietu relacji foto-video z wydarzenia do publikacji we własnych środkach przekazu Partnera