możliwość współtworzenia licytacji głównej w postaci ofiarowania produktu Marki na aukcję
możliwość kolportażu własnych materiałów promocyjnych wśród publiczności
udział w tzw. “cichej licytacji” z wymienieniem nazwy Marki
wyświetlenie logotypu na ekranie w foyer
wyświetlenie spotu promocyjnego na ekranie w foyer
wyświetlenie spotu promocyjnego na ekranie na scenie przed wydarzeniem
wymienienie marki jako Partnera podczas wydarzenia
wyświetlenie logotypu na ekranie na scenie podczas wydarzenia
RELACJE
oznaczenie Marki wśród Partnerów w postach relacjonujących wydarzenie w social mediach Fundacji #MusiByćDobrze, również w formie postów współdzielonych
umieszczenie informacji o Marce na stronie internetowej Fundacji
otrzymanie profesjonalnej foto i videorelacji po wydarzeniu
umieszczenie logotypu Marki w planszach sponsorskich na końcu materiału filmowego stanowiącego relację z wydarzenia, do publikacji w social mediach i na YouTube Fundacji #MusiByćDobrze
przygotowanie pakietu relacji foto-video z wydarzenia do publikacji we własnych środkach przekazu Partnera