nagroda Fundacji #MusiByćDobrze wręczona Partnerowi na scenie głównej w trakcie wydarzenia
stoisko premium w foyer Sceny Relax
możliwość współtworzenia licytacji głównej w postaci ofiarowania produktu Marki na aukcję i wystąpienia przedstawiciela Marki na scenie
możliwość kolportażu własnych materiałów promocyjnych wśród publiczności
udział w tzw. “cichej licytacji” z wymienieniem nazwy Marki i zaproszeniem jej Przedstawiciela na scenę w foyer po części koncertowej
możliwość krótkiego spotkania z wybraną gwiazdą wydarzenia
ekspozycja logotypu Partnera na ściance w pierwszej kolejności i w największym formacie względem innym Partnerów
wyświetlenie logotypu na ekranie w foyer
wyświetlenie spotu promocyjnego na ekranie w foyer
wyświetlenie spotu promocyjnego na ekranie na scenie przed wydarzeniem
wymienienie marki jako Partnera podczas wydarzenia
wyświetlenie logotypu na ekranie na scenie podczas wydarzenia
zapewnienie puli zaproszeń na wydarzenie dla gości Partnera (30 szt.)
DODATKOWO
zaproszenie Przedstawiciela Sponsora na wrześniowe spotkanie z gwiazdami – ambasadorami “Zbiórki Dobrych Mocy” – rejsy motorówkami, jachtami, wspólne ognisko nad Zegrzem
przy dodatkowej wycenie: możliwość organizacji Dnia Dobrych Mocy dla Partnera, jego klientów i współpracowników – integracja nad Zegrzem – rejsy jachtami i motorówkami, obiad w restauracji nad jeziorem, udział w Wieczorze Dobrych Mocy, kameralne spotkanie po zakończeniu
przy dodatkowej wycenie: realizacja tzw. świadczeń sponsorowanych z “lokowaniem produktu” – wywiady z Partnerem, prezentacja jego usług/produktów, ekspozycja logotypu – do wyboru: media lokalne, ogólnopolskie, branżowe, informacyjne, lajfstajlowe
RELACJE
oznaczenie Marki wśród Partnerów w postach relacjonujących wydarzenie w social mediach Fundacji #MusiByćDobrze i Dominiki Matuszak, również w formie postów współdzielonych
umieszczenie informacji o Marce jako Partnerze na stronie internetowej Fundacji
możliwość promocji marki w social mediach Dominiki Matuszak wg indywidualnych ustaleń
możliwość pojawienia się w programie telewizji śniadaniowej przy okazji promocji wydarzenia
otrzymanie profesjonalnej foto i videorelacji po wydarzeniu
umieszczenie logotypu Marki w planszach sponsorskich na końcu materiału filmowego stanowiącego relację z wydarzenia, do publikacji w social mediach, na YouTube Fundacji #MusiByćDobrze, na Jacht Film Festiwal w kilku miastach Polski
przygotowanie pakietu relacji foto-video z Wydarzenia do publikacji we własnych środkach przekazu Partnera
TYDZIEŃ DOBRYCH MOCY
możliwość kolportażu własnych materiałów promocyjnych
możliwość brandingu wg wspólnych ustaleń (np. bandery/flagi na jachcie)
możliwość realizacji indywidualnie ustalonych działań promocyjnych z młodzieżą i opiekunami
przygotowanie pakietu relacji foto-video z Wydarzenia do publikacji we własnych środkach przekazu Partnera